Följ/Kommentera min blogg! §

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

Not good at all!

Av Louise ♥ - 14 oktober 2011 15:40

Himelen över Malmö idag den 14 oktober 2011.


Vad är det dom sprejar från flygplanen


läs om det på internet ... Chemtrails


herregud, lääs detta : Chemtrails är besprutning av bl a av tungmetaller, Barium,arsenik,och även Mycoplasma, som är en slags blodprodukt!? och även mikroskopiskt små polymer som vi andas in och det sker pga att "Världs Eliten" har bestämt sig för att minska jordens befolkning drastiskt med ca 80-85%."Eliten" får specialbehandling för att ej drabbas.Den gigantiska och världsberömda Genbanken med all världens frö av växter och även djursperma o ägg, är en Bas för att starta om en ny Era med betydligt mindre antal människor på jorden.Offentligt är den en "bank", om det tex skulle ske en "katastrof", (vilken den än må vara) .Den ligger fö i Nord Norge, och väldigt djupt nere i jorden.(och det finns många enorma hemliga platser under jorden) .DE håller även på att "modifiera" fram en ny Ras av ej helt mänsklig natur, DE finns redan här, framfär allt i USA o England, förvånad!?, DE är lättast att igenkänna på ögonen, DE har inga runda puppiller som vanliga människor, de har lodräta o långsmala "puppiler" som ex krokodiler!, jag föstår att detta låter som schizofren fantasi,men det är tråkigt nog sant.Och ja, jag har ej tittat för mckt på den gamla serien V- från 80-talet!,sök själva och NI blir nog varse!. "DE" skall förstöra människors immunförsvar med hjälp av dagliga besprutningar av chemtrails från flygplan, men även sprida laboratorie framställda virus, som "svininfluensan" och med hjälp av den kontrollerade Massmedian skapa vaccinerings hysteri världen över.

Baxter Vaccine har redan försökt att sprida dödlig Virus genom Vaccin, läs om Journalisten: Jane Burgermeisters åtal mot WHO och Baxter Vaccine!
Det går utmärkt att tex söka på GOOGLE och även på bl a YOUTUBE!

Detta ondskefulla är "konstruerat av bl a Finans eliten Rockefellers, JP-Morgan.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise ♥ - 6 november 2011 20:33

Klicka här så kommer du till min andre blogg!  MINBLOGG      OBS: MITT SMEKNAMN ÄR AMANDA, SÅ VILL KALLAS FÖR DE NU    HEJDÅ DENNA BLOGGEN <3     ...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 13:15


     Alltid när jag diskar, blir mina händer typ russin... hahahaha! ni vet, jag älskar att diska NOOOOOOOOOOOOTTTT! NOT = INTE. har ätit och sådär, katten kom in, gav den typ sjukt mkt mat, kanske överdriver men katten är hungrig så vad ska...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 02:41

pappa fick köra mamma till akuten, så men iallafall, så kollar jag just nu på teve. Och käkar goooodis, ska springa snabbt till köket & hämta juice , och springa snabbt som FAN! tillbaka till mig rum. Det är mörkt där ute i hallen, vågar inte gå ...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 01:04

HEJ JAG HAR FORTFARANDE TRÅKIGT OCH DET ÄR KUL OCH SVARA PÅ DOM HÄRA FRÅGOR :D    FAKTASmeknamn: Lollo, lollis, lollsan ooosv :pFödelsedag: 14 septemberBor: HemmaArbete: Skolan ;s   FAVORIT…Färg: Rosa!Plats: UteDrog: gooooodis :*Fordon...

Av Louise ♥ - 5 november 2011 19:55

Shiet, vad kalt det är ute! varit ute med Sadina!. vi har cyklat lite, och ja som skrattar åt allt ^^ jag fryser fortfarande.... fast jag har täcke på mig, helt sjukt hahahah! HAHAHAHAHAH tittar just nu på en sjukt  rolig film på kanal 3,  men ...

Presentation


Mitt namn är Louise, kallas för lollo för det mesta! är 14 år, och är alltid på gott humör!
har bloggat i 2 år. ♥ ღ

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen? (:
 Musik
 Foton
 Kärlek
 Kläder
 Dikter
 Annat
 Dagens fråga
 Dagens outfit

Översätt Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards