Följ/Kommentera min blogg! §

Direktlänk till inlägg 6 november 2011

frågor :p

Av Louise ♥ - 6 november 2011 01:04

HEJ JAG HAR FORTFARANDE TRÅKIGT OCH DET ÄR KUL OCH SVARA PÅ DOM HÄRA FRÅGOR :D 


FAKTA

Smeknamn:
Lollo, lollis, lollsan ooosv :p

Födelsedag: 14 september
Bor: Hemma
Arbete: Skolan ;s


FAVORIT…

Färg:
 Rosa!

Plats: Ute
Drog: gooooodis :*
Fordon: bil
Film: Skräck/action och Drama<3
Djur: Tigrar :]
Affär: H&M Ginatricot... fina affärer faktiskt :#

 

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
 bara, när jag sminkar mig..

Gnälla: berors på.
Skrika: öh, det var ett tag sedan jag skrek :p
Sova: ja
Drömma mardrömmar: japp
Drömma sexdrömmar: lite XD
Försöka vara annorlunda: nej!
Klä dig i svart: ja
Ha sex: Nej ;s
Hata folk: Brukar ju säga att jag gör de, fast jag inte menar det.. :/ 
Lita på folk: ja

 

NÄR…

Åt du senast:
 för 2 timmar sedan,

Läste du en bok senast: För en vecka sedan
Var du på konsert senast: vet inte,
Kysste du någon senast: ....
Sjöng du senast: för 20 minuter sedan
Klagade du senast:  vet inte
Är det sommar: när våren är slut :p

 

VEM…

Saknar du:
 Mina vänner,

Rörde dig sist: kompisen :)
Kysste dig sist: -.-
Gjorde dig riktigt glad senast: vet inte, alla gör mig gla :]]
Fick du sms från senast: Sadina ^^

 

HAR DU…

För många vänner:
 rätt så<3

Någon annan psykisk sjukdom: eh nej!
Färgat håret: ja?
Brutit några ben: tror inte de
Några piercings: nopp, men kanske ska göra 'navlen'
Egen dator: ja
Gjort bort dig rejält: afan!
Bra självförtroende: varför inte?
Kysst någon: Ja
Haft sex: Nej
Köpt kondomer: fått *
Sagt jag älskar dig till någon idag: naopp
Varit kär: ja...
Blivit kär i någon på nätet: inte kär precis... :P
Dumpat någon: Ja?
Blivit dumpad: Nej...
Velat vara otrogen: NEJ!

 

HUR….

Går du:
 normalt..

Fördriver du tiden: Data, o vänner ;p
Mycket pengar har du: frågar bara mammisen, så får jag de jag vill ha :))
Tjänar du pengar: behövs inte, i just ask mammi<3
Ofta städar du: När det behövs :P

Ofta träffar du din familj: 24/7 <3
Mycket äter du: Tills jag blir övermätt :p

 

ÄR DU..

Osäker: ibland..
Blyg: jaa, berors på...
Smart: kan man väl säga :]
Pratglad: Jaoo!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise ♥ - 6 november 2011 20:33

Klicka här så kommer du till min andre blogg!  MINBLOGG      OBS: MITT SMEKNAMN ÄR AMANDA, SÅ VILL KALLAS FÖR DE NU    HEJDÅ DENNA BLOGGEN <3     ...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 13:15


     Alltid när jag diskar, blir mina händer typ russin... hahahaha! ni vet, jag älskar att diska NOOOOOOOOOOOOTTTT! NOT = INTE. har ätit och sådär, katten kom in, gav den typ sjukt mkt mat, kanske överdriver men katten är hungrig så vad ska...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 02:41

pappa fick köra mamma till akuten, så men iallafall, så kollar jag just nu på teve. Och käkar goooodis, ska springa snabbt till köket & hämta juice , och springa snabbt som FAN! tillbaka till mig rum. Det är mörkt där ute i hallen, vågar inte gå ...

Av Louise ♥ - 5 november 2011 19:55

Shiet, vad kalt det är ute! varit ute med Sadina!. vi har cyklat lite, och ja som skrattar åt allt ^^ jag fryser fortfarande.... fast jag har täcke på mig, helt sjukt hahahah! HAHAHAHAHAH tittar just nu på en sjukt  rolig film på kanal 3,  men ...

Av Louise ♥ - 5 november 2011 15:51


 

Presentation


Mitt namn är Louise, kallas för lollo för det mesta! är 14 år, och är alltid på gott humör!
har bloggat i 2 år. ♥ ღ

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen? (:
 Musik
 Foton
 Kärlek
 Kläder
 Dikter
 Annat
 Dagens fråga
 Dagens outfit

Översätt Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards