Följ/Kommentera min blogg! §

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Bästa vänner :*

Av Louise ♥ - 3 november 2011 22:23

   

Aleksandra, vart ska man börja!

du betyder allt för mig, fast vi bråkar. du har alltid varit på min sida.

och jag din sida! du är för mig en syster!.

Jag hade aldrig trott att vi skulle vara vänner, 

du är min baby doll :* men den stunden blommade ut!

jag är så jävligt glad att jag lärde känna en sån person som du!

du är snäll & fin, och andra ord som man inte kan förklara

du får mig alltid att skratta, du är så jävligt söt

så att det inte finns. Du är en super bra vän ska du veta:*

im gonna love you untill i die//lollo


   

Sadina, jag minns inte våra minnen för några år sedan!

men det gör kanske du, jag är så jävligt fucking glad

att jag mötte en person som du!

jag kan tänka mig våra förra minnen var underbara tillsammans

Facebook, hjälpte oss att umgås faktiskt . Det var så fck kul

och träffa dig! har saknat dej enormt mycket efter cirka

4-5 år , jag kommer aldrig att glömma dig. 

har aldrig bråkat med dig, och kommer aldrig att göra det heller

jag skrattar alltid, när du skriver på msn/fejjan 

''sur''. Älskar ditt humör! du är så jävla fin & rolig

occcchhh min lilla biffiga sötis :*

ILY (L)

// Lollo

Fatma, vad fan hade jag gjort utan dig!

du är mitt allt, vi har hjälpt varandra. fast vi bråkar så älskar vi ändå varandra!

vad som än händer kommer jag alltid stå på din sida!

vilka minnen vi har tillsammas sötis! vem fan kan glömma en sån vän som dig!!

du fattar inte hur mycket du betyder för mig

älskade den dagen, på rasten, med den dära cepe mynten!

jag ber om ursäkt om det gjorde ont ville göra allt för dig den dagen!

ville inte göra dig illa eller så. Jag blev 

det chockad och visste inte vad jag skulle göra

du jagade eftr mig o allt, det var så jävligt roligt §

I LOVE U// lollo 


 

ååhh angelina , min busiga vän :*

du har alltid ALLTID fått mig att skratta & det är det jag behöver

du är så jävla rolig, så att det inte är sant! ibland är du pinsam

men det är ju oxå roligt! du har mkt fantasi & skämter

Best friends for ever my darling!

fast vi håller på med varandra, så är vi ändå tillsammans!

vill aldrig bråka med dig & hoppas inte att vi gör de heller,

vem fan vill liksom bråka med en sötis som du!

vet att du är i stockholm nu! skulle egentligen 

oxå varit där, men ville inte! saknar dig så jävligt enormt mycket.

hahaha läste du det sms jag skrev kan du vara

trodde att du var hemma, men tydligen inte

vafan du får komma hem snart! jag saknar dig :( 

glöm inte. ILY

//Lollo

 
 
Ingen bild

Sadina.bloggplatsen.se

4 november 2011 01:34

Naaw... Hihi det var länge sen vi träffades, <3 Kram/puss
Din lilla sötis / till min sötis/snygging // saknar dig redan!
<3<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise ♥ - 6 november 2011 20:33

Klicka här så kommer du till min andre blogg!  MINBLOGG      OBS: MITT SMEKNAMN ÄR AMANDA, SÅ VILL KALLAS FÖR DE NU    HEJDÅ DENNA BLOGGEN <3     ...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 13:15


     Alltid när jag diskar, blir mina händer typ russin... hahahaha! ni vet, jag älskar att diska NOOOOOOOOOOOOTTTT! NOT = INTE. har ätit och sådär, katten kom in, gav den typ sjukt mkt mat, kanske överdriver men katten är hungrig så vad ska...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 02:41

pappa fick köra mamma till akuten, så men iallafall, så kollar jag just nu på teve. Och käkar goooodis, ska springa snabbt till köket & hämta juice , och springa snabbt som FAN! tillbaka till mig rum. Det är mörkt där ute i hallen, vågar inte gå ...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 01:04

HEJ JAG HAR FORTFARANDE TRÅKIGT OCH DET ÄR KUL OCH SVARA PÅ DOM HÄRA FRÅGOR :D    FAKTASmeknamn: Lollo, lollis, lollsan ooosv :pFödelsedag: 14 septemberBor: HemmaArbete: Skolan ;s   FAVORIT…Färg: Rosa!Plats: UteDrog: gooooodis :*Fordon...

Av Louise ♥ - 5 november 2011 19:55

Shiet, vad kalt det är ute! varit ute med Sadina!. vi har cyklat lite, och ja som skrattar åt allt ^^ jag fryser fortfarande.... fast jag har täcke på mig, helt sjukt hahahah! HAHAHAHAHAH tittar just nu på en sjukt  rolig film på kanal 3,  men ...

Presentation


Mitt namn är Louise, kallas för lollo för det mesta! är 14 år, och är alltid på gott humör!
har bloggat i 2 år. ♥ ღ

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen? (:
 Musik
 Foton
 Kärlek
 Kläder
 Dikter
 Annat
 Dagens fråga
 Dagens outfit

Översätt Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards