Följ/Kommentera min blogg! §

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Halloween denna helg?

Av Louise ♥ - 4 november 2011 12:41

God morgon, it's Friday 


det är ju egentligen Halloween DENNA helg? Det är väll nu som det är alla halgona..?

Så ikväll är det kvällen man borde klä ut sig, Eller hur har ni läsare gjort??

jag klädde ut mig typ tror de var i tisdagen, vet inte vf jag gjorde det.

Hade det tråkigt , den dagen gick ut med en vän hade det kul.

men vill faktiskt göra om det... :)

så Idag ska jag ut kanske gå ut med Aleksandra, eller Ella!

jag får se, jag kanske inte kan alls vara med båda :p 

så ska jag se ut som en katt igen ^^

men ska jag se ut likadant, eller annorlunda?



om jag ska ut ikväll, ska jag se ut så här ''ansiktet''


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise ♥ - 6 november 2011 20:33

Klicka här så kommer du till min andre blogg!  MINBLOGG      OBS: MITT SMEKNAMN ÄR AMANDA, SÅ VILL KALLAS FÖR DE NU    HEJDÅ DENNA BLOGGEN <3     ...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 13:15


     Alltid när jag diskar, blir mina händer typ russin... hahahaha! ni vet, jag älskar att diska NOOOOOOOOOOOOTTTT! NOT = INTE. har ätit och sådär, katten kom in, gav den typ sjukt mkt mat, kanske överdriver men katten är hungrig så vad ska...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 02:41

pappa fick köra mamma till akuten, så men iallafall, så kollar jag just nu på teve. Och käkar goooodis, ska springa snabbt till köket & hämta juice , och springa snabbt som FAN! tillbaka till mig rum. Det är mörkt där ute i hallen, vågar inte gå ...

Av Louise ♥ - 6 november 2011 01:04

HEJ JAG HAR FORTFARANDE TRÅKIGT OCH DET ÄR KUL OCH SVARA PÅ DOM HÄRA FRÅGOR :D    FAKTASmeknamn: Lollo, lollis, lollsan ooosv :pFödelsedag: 14 septemberBor: HemmaArbete: Skolan ;s   FAVORIT…Färg: Rosa!Plats: UteDrog: gooooodis :*Fordon...

Av Louise ♥ - 5 november 2011 19:55

Shiet, vad kalt det är ute! varit ute med Sadina!. vi har cyklat lite, och ja som skrattar åt allt ^^ jag fryser fortfarande.... fast jag har täcke på mig, helt sjukt hahahah! HAHAHAHAHAH tittar just nu på en sjukt  rolig film på kanal 3,  men ...

Presentation


Mitt namn är Louise, kallas för lollo för det mesta! är 14 år, och är alltid på gott humör!
har bloggat i 2 år. ♥ ღ

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen? (:
 Musik
 Foton
 Kärlek
 Kläder
 Dikter
 Annat
 Dagens fråga
 Dagens outfit

Översätt Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards