Följ/Kommentera min blogg! §

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise ♥ - 31 oktober 2011 21:10

Imorgon ska man umgås med Ella , jag och den underbaraste vännen ska sminka oss som katter!

låter väl kul, halloween imorogn juh! så varför inte ;)) eller de var idag men skit samma ^^

vi kommer iaf fotta oss och ha det roligt, Har kollat på två filmer idag!; The Smurf & Flypaper .


ha en bra kväll ;*

 

Av Louise ♥ - 31 oktober 2011 17:35

 
Av Louise ♥ - 31 oktober 2011 11:45

Goooodmorogn alla bloggläsare.  


Har precis vaknat gjorde två mackor åt mig.

Men ändå hungrig så ska nog göra några mackor till 

just nu kollar jag på Tv, kanal  3 , sånt program som gör hus & allt...

men ska faktiskt logga in på facebook, shit vad alla ska spamma mig o säga,

Gilla de blabalba! liksom fuck off!

jag är ingen docka som ska göra allt de ni/du säger...!

när jag känner för det så kan jag göra det!

men inte när du/ni ber mig HAHAHA!, ibland är jag snäll ^^

men som sakt, skulle egentligen ha följt med mamma klockan 06.00

men jag orkade inte! var för trött så hon fick köra själv till Kristianstad :(

ha en bra morgondag!


HEJ HOPP GUMMI SNOPP:*

Av Louise ♥ - 30 oktober 2011 17:59

Kolla om du är tjej eller kille?



Kille





[X] Du gillar tröjor med luva
[X] Du gillar jeans
[] Hundar är bättre än katter (men bara lite bättre)
[] Det är kul när någon gör sig illa
[] Du hatar shopping
[] Sorliga filmer suger
[] Du har x-box, wii eller liknande spel
[] Du lekte med leksaksbilar som liten
[] Någon gång har du velat bli en brandman
[X] Du har ett DS, Ps3 eller liknande
[] Du kollar på sport på TV
[] Våldsamma filmer är bra
[] Du pratar med din pappa för råd
[] Du har massor av kepsar
[] Du gillar att kolla på fotbolls matcher
[] Du tycker det är coolt med baggy byxor
[] Du tycker det är knäppt med sovaöverparty med massa folk
[] Grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger
[] Du älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker
[] Sport är kul
[] Pratar med mat i munnen




Totalt: 3



Flicka



[X] Du använder läppstift
[X] Du älskar att shoppa
[X] Du använder eyeliner/mascara/ögonskugga
[X] Du bär färgen rosa
[X] Du går till din mamma för råd
[] Du hatar att bära färgen svart
[] Du gillar att hänga utanför gallerian
[X]Du älskar att få manikyr och pedikyr
[X] Du gillar att bära smycken
[] Kjolar är en stor del av din garderob
[X] Shopping är en av dina favoritsaker
[X] Du gillar inte filmerna Star wars
[] Du har gått/går i dans eller gymnastik
[X] Det tar dig ca 1 timmar ( eller mer) att göra dig i ordning
[X] Du har fler än 3 par skor
[X] Du bryr dig om hur du ser ut
[] Du gillar att ha klänning
[X] Du använder tjej underkläder
[] Du lekte med dockor som bäbis
[X] Du gillar att sminka andra för nöjets skull



Totalt: 14




Jag är en: TJEJ

Av Louise ♥ - 30 oktober 2011 15:12

hejhej.


orkar knappast skriva ett inlägg just nu. Måste hinna ta min tablett snart?,

pallar egentligen inte vara vaken, men ska börja göra lite pigga saker nuu faktiskt,

skulle ta en tablett på morgonen men det blev tydligen inte så...!

har precis tagit ett fräsht bad. Och ska logga ut för att, ska mata katten. Titta på lite tv

Äta mat, och gå ut . Så ni får ha en bra halloween dag.


MOHAHAHHA:*

Av Louise ♥ - 29 oktober 2011 15:21

             

Bilderna tagits av: Alma

Av Louise ♥ - 29 oktober 2011 11:28

Godmorgon alla   


har precis vaknat, Alvin vaknade före mig sen efter några minuter hör man

alvins elefantsteg springa mot mig & skrika gåå uppp lollo

och hoppade på mig det var roligt... 

aa sen där vid 7.34 så vaknade Alvin och väckte oss alla,

vid 08.34 somnade jag och Alvin. Men nu ska vi äta frukost, 

ses vid mitt nästa inlägg


LALALALA:*


Presentation


Mitt namn är Louise, kallas för lollo för det mesta! är 14 år, och är alltid på gott humör!
har bloggat i 2 år. ♥ ღ

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen? (:
 Musik
 Foton
 Kärlek
 Kläder
 Dikter
 Annat
 Dagens fråga
 Dagens outfit

Översätt Bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards